Yyääh !

yyääh, nu är jag hemma, typ en timma (?)  Haha, fy min prao är dryg just nu ska berätta...

* dag 2 på ICA norby -

Dagen började med att jag mötte den andra som praoade där, Fatima. Vi började med att städa bland det "nybakade",. hihihi jag får faktist vara med och baka liiite (stolt´) Men sen fick vi fronta -.-' åååh mina armar hängde som deg efter :O ! haha sen lunch vid, hm, 11,30 och jag gick till mormor och åt.& sen vare Mer prao och då packa jag upp lite lådor och vi tre slutade jag denna dag.  På kvällen bakade jag och mormor för jag visste inte vad jag skulle göra, jag bakade bullar, kakor och chokladrutor, yaaammmiiiii !!

* dag 3 på ICA norby -

Idag började jag med att komma till jobbet 2 min försent men ingen brydde sig. Jag och Fatima började med att städa vid "nybakat" igen ! För vi hade inte gjort tillräckligt tidigare -.-' ! Sen när det var klart så bakade vi och hjälpte kunder hitta saker. Vi 10:e kom en gubbe vid namn Helge. Han kämpade för att plocka ihop varor, han hade nämligen några år på sig, (rätt så gammal alltså). När han kom till kassan ORKADE han inte stå upp så han satte sig ner och frågade mig och Fatima om hjälp att lägga upp saker på bandet. Så det gjorde vi, å då berättade han om sin döda son som dog i cancer, stackaren och sen lämnade efter sig fem stycken katter som Helge då tar hand om för att ha ett minne av sin döda son. Och innan han gick så sa han; om jag inte kommer tillbaka nästa vecka så är jag troligen död och då vill jag att ni ska veta att ni har mitt hjärta med er.
Asså OMG om jag inte fick tårar i ögonen. åååh han va så himla snäll. Hoppas han får leva många dagar. mmh, aja efter han gått hade jag lunch så gick hem och åt, och sen tillbaka då jag mötte massa småååungar som skulle in i affären åååh vet ni hur jobbiga dom är ! iiih svär på 1000000% ni inte skulle orka 2 min i affären då... ! aja, jag kom och frontade och tog rast lite många gånger (a) sen kom varor men då vare bara 15 min kvar tills jag skulle sluta så jag gick. sen åkte jag hem till sunnersta för att jag ska hämta min laddare och jeans nu, så måste packa kyyss <3

bilder:
1) Jag i måndags hihi innan prao.
2) Iris igår kväll, hon lekte med en borste tyckte det såg gulligt ut (a)
3) Jag skulle göra "sockerkaksdeg" igår. 
4) Kakorna i ugnen.
5) Kakorna klara !!
6) Bulldegen jäääser för länge (a)
7) En hare jag såg när jag bakade hihihi. skiiit stor ....
8) Jag innan prao dårå.
9) juuuust juuuust nu faktist.  
 








Nu drar jag igen, HEJ DÅÅ hade bäst <3  // Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0