Praoen :)

Snart slutar jag för dagen och ska då bege mig antingen till stan eller till ica där mimmi jobbar :) yasmin ville att jag skulle komma till stan för att välja hennes hårfärg, får se hur det blir med det :)
Idag har vi verkligen städat och jag känner mig väldigt nöjd med dagen + att dagarna går så fort. Jag förstår inte hur det kan vara så ;o ?

Igår tyckte jag att jag var duktig och var vaken rätt sålänge fast jag sovit ca 5 timmar på hela helgen. jag var ju faktiskt på läger (a) Jag trodde att jag skulle klara av att vara vaken längre en rawa för jag var ju såå pigg enligt mig själv ;s Men typ efter några sekunder så skicka jag sista smset att jag skulle sova, hahaah! Tönt jag är :)

Dagens fråga; Skulle du klara av att byta glödlampa högt upp i taket om du aldrig har gjort det förr?
Dagens låt; "love story"
Dagens klädsel; Mimmis jeans, blåa , Mimmi tröjja (vit, kan användas som klänning om man gillar kortkort) gina tricot& en grå tygväst, JC / neeaaa


<-------neea&mimmi------->

Kommentarer
Postat av: Linda

Såååå sööööta!!! :O<333

Ni ser typ ut som tvillingar xD

2009-03-30 @ 20:39:30
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0