Prao..

Hej bloggen, nu sitter jag här vid min prao. Skittråkigt, har nämligen ingenting att göra.. Ska snart gå på lunch och sedan ringa mimmi. I eftermiddag ska jag på konfa och sen ska jag hem och kolla film tror jag. 
Till lunch ska jag äta samma äckliga mat som jag åt igår , tortelini(?) och någon stark sås :) aja, ja överlever nog. Ska försöka tagga ner på skräpmat nu och bli smal igen -.- guu ja ser ut som en sumobrottare fan !    Idag slutar jag typ 3 och ta bussen direkt till kyrkan, vilket kommer ta 40 minuter att åka. Bläää säger jag bara. 
Ni som redan har praoat, var praoade ni? Tyckte ni att det var jobbigt att komma till er praoplats varje morgon?
Det tycker nämligen jag, ushushush hemska tanke.   Ajaa ska dra mig mot min lunch nu, pusspuss / nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0