Prao idag ,

Ja, idag var det prao för mig då. Det började med en rätt så bra morgon jag kom i tid och tiden gick snabbt. Sen var det lunch och jag och sona gick och köpte suschi (stavning (aa''  ). Eller ja, sona köpte det. Sen gick vi runt halva eriksberg och så mötte jag Sara. Söt tjej :) <3 När jag kom tillbaka till min prao så börjadfe jag packa upp och märka varor med en annan tjej som praoat där i sex veckor nu ! Hur orkar hon (?) . Sen när jag höll på där och packade upp varor  så skar jag mig med en kniv !!! uch vad mkt blod det kom ! HAHA. Sen så tappa jag en glasbruk med vaniljstänger i och min handledare fick damp ... (a) aja, sen vare en kvart innan jag skulle sluta så sa den andra prao eleven att jag kunde gå för hon skulle det, så då gick jag. Hon e sjjjuuukt snäll :) ! Sen på teatern idag fick Caren DAMP på min grupp .... Och jag som var död *stackaren* hehe. Nu är jag iaf hemma, har nyss ätit tacos. hhiih.

Sry alla blogg läsare, nu efter idag kommer inte jag kunna blogga på tre dagar, på fradag börjar jag igen och ja, då drar nea iväg :O på cp läger -.- kommer sakna henne <3 kyss <3


Jag, Elli, Nea och Johannes :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0