Hemma nu

shuuue, nu e jag hemma från allt. inte så mkt köpt idag typ bara leggins, ett linne och hamburgare ;D hihi
idag lekte jag och ellii poliser, haha ppp & pp poliser :D vi träffade Fatima också som skulle på fest hihihi,
hon är så himla fin ska ta bild på henne nästa vecka (: Hon är en mysig tjej. aja, efter jag vart i gränby åkte
vi till isracing KUL ! & så kom Elli och vi gick till stan, hahah och drev med en kille, jag tror han blev arg på
mig :$ hhahahhahahah ! ,men jag och Elli hade kuuuul !!! Aja, sen träffade vi Ellis bruuuriii Pontus, han är
fät skööön fan ! hahaha jag och elliii drogade på marken hahaha, eller jaa, sov om man kan säga så,. folk
glodde på oss när vi såg ut som vilken människa som hälst :O ! Sen träffa vi Linda, Louise, Frida, Emma och
folk och sen vid halv nio åkte alla hem och så kom jag hem till ett mörkt hus :O hahha kollade på robinsson och
nu är jag här, men nu ska jag kolla vidareeee på saker, kyysssss pååååå errrr bebiiiissssaaaar <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0