Godmorgon!

Snacka om att bli glad när man blir mött av en suupersöt hundvalp på sin prao! En golden endast typ några veckor. Helt underbar blev kär i den. Nu vill ja ha en hund som är valp hela sitt liv, yuummi säger jag bara!

Nu sitter jag brevid Johan, som ansvarar för badrum. Han tvingar mig att säga roliga saker, så jag passade på att berätta att jag snart fyller 15år, den 10 april för att vara exakt :) Så då får ni gratta mig (a)!  Idag ska jag sega och jobba samtidigt, får se hur det fungerar! Har med mig plättar till lunch och så slutar jag klockan 15.00 för hoppningsvis. 

Ouuh nu kommer ännu mer folk och ja skäms eftersom jag kommer inte på något att prata om, vad fan ska man snacka om med en "arbetskamrat" när man praoar :o? Aja , nu ska jag nog gå och fika innan jag hungrar ihäj, hann nämligen inte äta frukost imorse :) kyssaar / nea

enda bilden på datorn typ, så den får vara med i bloggen! hihihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0