God morgon !

Heej, förlåt för att jag inte bloggade igår. Men hade inte det tillfället. Igår var jag på stan med Elli och köpte en tröja. Sen träffade elli och jag ,linda. Vi flummade mest och klockan, 17,45 åkte jag buss hem från gottsunda. Då smsa NEea och ville ut. Så jag gick ut med hunden sen gick jag till Nea och så gick vi ut på promenad och snackade om vårt såkallade gäng "folket" som jag säger iaf. Det är total kaos... Men sen så gick vi till mig och det blev lite damp på min mamma men jag gick till Nea fast jag inte fick och där satt vi vid datorn tyypp (aaa). Sen drog jag hem och typ sov.
Idag ska jag praoa. haha, sen i eftermiddag ska jag komma senare till teatern för igentligen pallar jag inte den. Det är så himla tråkigt fan... Jag och Neea ska sega ist. Hoppas faktist att nngt roligt händer nu under dagen, för jag vill inte ha tråkigt idag. aja, nu ska jag fixa mig, kyss <3

1) min tröja (gårdagens köp)
2) Jag
3) Elliii, Linda och jag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0