;/

Du var så himla fin, men jag förstår dina ord och jag tar med dom till min grav ... </3

Igår tog jag mitt sista steg, för att allt kanske kunde bli bra. Men nej... tjejen som jag bråkar med sa att mina ord var oförlåtliga...  Men vad tycker ni där ute är värst att säga att ngn är en hora eller att man ska gå och dö ?
Själv tycker jag det låter värre med att gå och dö men det är juh för hon sa så till mig. Men hon sa det när jag mådde som dåligast och allt knas förstörde mina betyg och allt gjorde så att jag förlorade vänner osv. Ingen mådde bra av det och igår skrev jag till henne; jag vill att du lyssnar... Jag vet att jag kallade dig hora och jag mminns fack inte vrf. jag pallar inte bråka och vill inte ha ngn jävla sneblick om du eller jag skulle se varandra. för seriöst det är så bråk börjar. jag har tänkt igenom allt jag skriver och vi bråkade fan om en kille, vet du hur töntigt det låter. men visst asså jag behöver inte veta att vi MÅSTE vara vänner men jagvill att du ska veta att allt jag sa till dig att jag älskade dig det är sant och jag orkar inte heller kämpa för oss men vill bara att du skulle veta... jag vill också att du ska veta att jag bryr mig om allt som händer med dig, jag kommer inte släppa taget om dig, hur det än är så kommer jag hjälpa dig när som hälst...
Jag klarar mig men jag får leva med ett dåligt samvete....



// mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0