Efterlängtad helg!

Today är det fredag. Dock kommer jag inte hinna göra någonting, ska på läger med konfan. Får hoppas på det bästa att det blir roligt, har nämligen ingen lust att åka iväg idag. Vill träffa min älskade syster juh! 
Har ju fortfarande prao så det blir lite olika småarbeten då och då. Fast just nu så sitter jag vid datorn och segar. Får typ inte störa juust nu, dom har någon viktig kund. Hahah. Om jag ska vara ärlig skulle jag nog kunna tänka min att arbeta här ett tag, inte hela livet men när man är ung!
Nu på morgonen har jag;
  • Kastat sopor
  • Monterat en lampa
  • Bytt ut prislistor
  • Satt prsier på olika lampor
    // linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0