Dagen !

dagen... Idag har vi vart på stan, niiice vare. Nea sov hos mig så det va mysigt efter att inte ha träffat varandra på en hel vecka, och igår så var det fyra år sen vi träffades och blev bästa vänner för livet <3. Igår så var vi med Johannes och Elli det va super kul, vi tog bilder och skratta och allt. Mysigt mysigt. Sen idag när jag och Nea vaknade så åt vi frukost och sen sminka vi oss, mihihi vi såg ut som små söta dockor, mihihiihih ! Sen drog vi till stan då vi mötte upp Tannaz på stora torget. Sen gick vi till donken och köpte fetto mat. haha Tannaz tog tre men fick fyra hahahah! Sen när vi ätit testade vi skor. det finns så många fina, men inget jag kan ha, det är så sorgligt ! Aja, sen gick vi till gina och där köpte jag en tröja för 49 kr. billiiiiig billiiiig ( bild nedan )! (: Sen gick vi till DEA för att träffa Elli och  se på en klänning som hon skulle köpa. Den passa perfekt på henne, skit fin ! På DEA hitta jag en skit snygg jacka som jag köpte ( bild nedan ). Sen var det nästan slut på det roliga. Jag och Nea köpte oss en godisrämm mihihihi ! Men sen tyckte vi det va dags att dra oss hemåt. Så Nea gick till sin mormor och fick skjuts och jag och Tannaz åkte buss. Och när jag kom hem så fick jag mat och sen satte jag mig här.




* tröja - gina - 49 kr
* jacka - DEA - 320 kr
* topps - 19,50 kr. 

// Mimmi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0