ÄNTLIGEN !!!

Yyäähh äntligen är jag hemma i sunnersta igen ! LÄNGTADE vääärkligen hem, och nu är jag här. Vid min underbara dator och allt. Ska berätta om min jobbiga dag på praoen.

Dag 4 :

Det började med att jag kom till jobbet och började froonta alla varor i butiken. Gick ovanligt snabbt och var klar efter två timmar. då gick jag på lunch och när jag kom tillbkaa så fick jag och Fatima massa saker vi skulle göra. För det första skulle vi packa upp blommor. ÅÅååh det kom in världen fiinaste rosor. hihi, vita ; ) för er som vill veta (a) aja, sen fick vi SJU stycken burar med maaassa mat/ färskvaror som skulle ut i butiken -,-' så vi packa upp alla som då tog tre timmar !! sen sluta jag och då köpte jag bantnings godis (?) och sen grisöron til Iris ( hunden) Men så gick jag hem till mormor och fick skjuts hem. Och nu har jag sminkat min söta syrra och hennes kompisar som ska på discooo !
HAHA, gör inte misstag; TAPPA INTE SAKER I BUTIKEN, DOM SOM JOBBAR FÅR DAMP ! HAHA JAG VET (a)!

Yyääähh nu undrar jag vad jag får mat., Saknar min mammas mat, nu har jag ätit min mormors mat i fyra dagr-.-' Banan vad jag är sugen på tacos hihi,
Och idag är det Let´s dance ! Vi alla hejar på Magnus eller hur ! Fuck lalia bagge :O ! (a) yyyäääh, och funderar på att dra ut och festa lite nästa helg får se, puss ´på er alla, jag bloggar mer sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0