22 mars

hej bloggen :) ojoj härligt, en med min bästavän! I bloggen kommer det finnas lite allt möjligt. Eftersom Mimmi är duktig på att göra designers så kan ni kontakta oss för det också.
Pga min dator har fått tokspel kommer jag inte kunna blogga lika mycket som Mimmi, till en början. Men så fort jag kan skriver jag lite grann.

Idag var jag och Mimmi på stan och snooka runt. Vi träffade Tannaz och vi började tjocka oss direkt med tjockismat från donken. Det blev lite mer än vi betalade för, men inget jag klagar över direkt! Vi gick runt, jag köpte en ny foundation eftersom min senaste som var relativt ny sög utterballe -.-'. Mimmi hittade både en tröjja och en grymt fin jacka, som det redan finns bilder på.  Gick till mormor och fixa skjuts hem, åt en slarvig middag och efter det kollade jag upp kläder för imorgon. Jag ska på prao i 2 veckor, allt måste ju typ fixas i förväg då.  Nu har jag precis tvättat bort alla hundra ton med smink och satt på mig mjukisar, ska snart kolla på parlamentet och sedan sätta på en ny film som mamma har köpt, eller ny och ny ; 7 miljonärer.
Ska försöka sova tidigt så jag orkar gå upp imorgon och duscha & sedan fixa mig + att jag tänkte se naturlig ut i sminkningen. Orkar inte skriva mer just nu, mina ögon är helt knas. Kyssar, <3 / nea


bilden är koooool ! (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0