stan på natten är keff :O

shaaa :) kom hem från stan nyss vart där sen fem... Uch, vi träffa massa folk typ. men när vi satt på varma gubben så vare tre pedofiler som glodde ¨på oss :O ! hHAHAHHAa men yasmins kompis skälde ut dom :D och ringde polisen :D ! hahahha hon va skön hon ! sen åt vi och sen drog yasmin & sanna till stadsparken och fortsatte kvällen medans jag och nea åkte hem för vi fröööööööös :D(a) hohihihihihi, nej men nu pallar jg inte blogga men nu är det såhär, från och med imorgon kommer jag börja med min gamla blogg, www.puushiit.blogg.se så kyss på denna blogg <3
//mimmi

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha xD dom där "pedofilerna" var ju fett skööna xD vi snacka med dom. En ba att jag är kisse och att mina ögon är speciella och massa sånt. och att linda va så söt! och tannaz också! haha xD och dom snacka om typ allt xD

2009-04-07 @ 23:16:57
URL: http://ewlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0