"pinsamt :$"

Okej, det här är pinsamt ... jag är inte klar med min ränsning i garderoben ... :$ ! seriöst hur pinsamt får det va ?! aja, dagen var inget märkvärdigt, stääda om ni har förstått det (a) och så Tv för mama dampar om jag sitter framför datorn och inte gjort läxor (A) & det har jag INTE gjort (aaa'''  Jag har vart duktig och klipt min kanin iaf (a), haha halva hon är borta, fast hon består av en ända tova stackaren... men ska fixa det på tisdag tror jag för imorgon vill jag inte vara hemma ! Pallar inte, fast kl två ska jag vara barnvakt till lillebror -.-' kan det bli värre :O !

Sen vill jag faktist ge DAGENS ROS till Sona, som är min bästa vän som alltid ställer upp för mig <3



// mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0