Näää men april april !

Tidningens aprilskämt ....

- Viktoria och Daniel ska gifta sig i UPPSALA ! i domkyrkan såklart. Dom tyckte den andra i sthlm va för liten och ful så valde uppsalas domkyrka !

- Man ska ta bort aprilskämten och flagga ist, låter inte det bättre eller ?

Vad säger ni var det inte bra skämt eller ?

_________________________________

Den rätta för Rosing !
( eller inte alls? )
Igår valde Rosing sin kille (?). Men idag säger hon i en intervuv att han inte vunnit hennes hjärta, men han var den ända som skulle kunna det (?). Han är 19år, vad tänkte hon med ? Han har hela sitt liv framför sig fan ! aja, stackars han (a)

__________________________________

okej, idag har jag juh praoat hela dagen. Kul för att Fatima var där men tråkigt att jag jobbar till fyra -.-' aja, nu är jag hemma iaf. Hungrig som fan och vill ut som det är fint väder. Men alla värkar på så dåligt humör så vågar inte fråga om jag ska vara ärlig.... Aja, ska väll handla ngt att äta och försöka få med Nea för jag vill inte gå själv.... :/ bloggar senare

// mimmi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0